هیئت آل طاها-خدام المهدی شهرستان ماهشهر شهر شهید چمران
درباره وبلاگ


به وبلاگ هیئت آل طه خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:25 :: نويسنده : واحد فرهنگی

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت ـ ابنا ـ پس از شروع انقلاب مردم بحرین، مسئولان رژیم آل خلیفه در اقدامی که به هیچ وجه توجیه پذیر نیست،  حدود ۳۸ مسجد را در این کشور تخریب کردند.

تخریب مساجد در بحرین که توسط رژیم آل خلیفه صورت گرفت، جنایتی فجیع بود و با گذشت دو سال از این جنایت، با وجود وعده های متعدد مسئولان بحرینی برای بازسازی مساجد، این مراکز عبادی به همان وضعیت، باقی مانده اند.

تخریب مساجد به دست نیروهای رژیم آل خلیفه سبب خشم مردم بحرین و کشورهای اسلامی و برپایی تظاهرات بسیار در اعتراض به این اقدام رژیم بحرین شد.

 



ادامه مطلب ...
شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:آرزوی عمر,جماعت عمری,عمریه,رهبر, :: 3:17 :: نويسنده : واحد فرهنگی

یکی از ادله هایی که به مخالفین میگوییم عمریه این است که: به سنت عمر بن الخطاب اقتدا کرده و سنت رسول خدا را پس زده اند و همچنین  وقتی ما           " به اتباع احمد بن حنبل میگوییم حنابله یا حنبلی ها"    یا   "به اتباع شافعی می گوییم شافعی ها؛به تمام مخالفین که از عمر تبعیت میکنند   میگویم:

:         عمریه

اما اینکه آیا عمر سنتی هم داشته یا نه را می بایست یک سری به کتب مخالفین بزنیم:

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:34 :: نويسنده : واحد فرهنگی

آرزوی عمر بن الخطاب

عمر بن الخطاب هم مانند دیگران آرزو هایی داشت،اما این یکی با دیگر آرزو ها تفاوت فراوانی دارد.آن را از کتاب مخالفین نقل می کنیم.

عمر می گوید«ای کاش من قوچ خانواده‌ام بودم و آن قدر مرا می‌پروراندند که چاق‌ترین قوچان می‌شدم آنگاه هرکس را دوست می داشتند به دیدارشان می‌آمد پس مقداری از مرا می پختند و مقدار دیگری را سرخ می کردند؛ سپس مرا می‌خوردند و از آن‌ها (به شکل نجاست) خارج می‌شدم و بشر نبودم»

 

عن الضحاک قال : قال عمر : یا لیتنی کنت کبش أهلی سمنونی ما بدا لهم ، حتى إذا کنت أسمن ما أکون زارهم بعض من یحبون فجعلوا بعضی شواء وبعضی قدیدا ثم أکلونی فأخرجونی عذرة ولم أکن بشرا ( هناد حل ، هب)

کنز العمال - المتقی الهندی - ج 12 - ص 619

این ماجرا به طرق مختلفی ذکر شداست البته ممکن است عمر در جاهای مختلفی آرزوی خود را تکرار کرده باشد که خبر از اهمیت آن می باشد. برای اطلاع بیشتر مراجعه شود به کتب زیر مراجعه شود:

تاريخ مدينة دمشق- ابن عساكر-ج30ص331

تاريخ الخلفاء- جلال الدين السيوطي- ص158

ودیگر مصادر...

پيوندها
  • هاور بال
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیئت آل طه-ماهشهر و آدرس aletaha.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 92372
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1