هیئت آل طاها-خدام المهدی شهرستان ماهشهر شهر شهید چمران
درباره وبلاگ


به وبلاگ هیئت آل طه خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:43 :: نويسنده : واحد فرهنگی

مرحوم آيت الله ميرزا محمد حسن نائيني (ره) در دوران جنگ جهاني اول و اشغال ايران توسط قواي انگليس و روس خيلي نگران بودند از اين که کشور دوستداران امام زمان (ع) از بين برود و سقوط کند. شبي به امام عصر (ع) متوسل مي شود و در خواب مي بيند ديواري است به شکل نقشه ايران که شکست برداشته و خم شده است و در زير اين ديوار تعدادي زن و بچه نشسته اند و ديوار دارد روي سر آنها خراب مي شود. مرحوم نائيني چون اين صحنه را مي بيند بسيار نگران مي شود و فرياد مي زند: «خدايا، اين وضع به کجا خواهد انجاميد؟» در همين حال مي بيند حضرت ولي عصر (ع) تشريف آوردند و با دست مبارکشان ديوار را که در حال افتادن بود گرفتند و بلند کردند و دوباره سر جايش قرار دادند و فرمودند: «اينجا (ايران شيعه)، خانه ما است. مي شکند، خم مي شود، خطر است ولي ما نمي گذاريم سقوط کند ما نگهش مي داريم.»( ملاقات با امام عصر (عج) ، ص 137)

www.ashoora.ir منبع: 

 

پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:41 :: نويسنده : واحد فرهنگی

از مرحوم آيت الله مرعشي نجفي (ره) نقل شده است که يکي از علماي نجف اشرف که به قم آمده بود مي گفت: «مدتي براي رفع مشکلي به مسجد جمکران مي رفتم و نتيجه نمي گرفتم روزي هنگام نماز دلم شکست و عرض کردم مولا جان! آيا بد نيست با وجود امام معصوم  به علمدار کربلا قمر بني هاشم  متوسل شوم و او را در نزد خدا شفيع قرار دهم؟!» در حالتي ميان خواب و بيداري امام زمان فرمودند: «نه تنها بد نيست و ناراحت نمي شوم بلکه شما را راهنمايي مي کنم که چون خواستي از حضرت ابوالفضل العباس حاجت بخواهي اين چنين بگو: يا أبالغوث ادرکني.»( توجهات حضرت ولی عصر ، ص 160)

www.ashoora.ir منبع: 

 

پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:40 :: نويسنده : واحد فرهنگی

در توقيعي شريف، به مرحوم آيت الله العظمي حاج سيد ابوالحسن اصفهاني (ره) دستور دادند: «اُرخِص نَفسَک وَ اَقبِل مجلِسَک فِي الدِّهليز واقضِ النّاس نحن نَنصُرکُ؛ يعني، خودت را براي مردم ارزان کن! و در دسترس همه قرار بده و محل نشستن خود را در دهليز خانه ات قرار بده تا مردم سريع و آسان با تو ارتباط داشته باشند و حاجت هاي مردم را برآورد، ما ياريت مي کنيم.»( شیفتگان حضرت مهدی (عج) ، ج 6، ص198)

www.ashoora.ir منبع: 

 

پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:38 :: نويسنده : واحد فرهنگی

يکي از علماي بزرگ اصفهاني مي گويد: «شبي در عالم رؤيا امام زمان (ع) را ديدم. به ايشان عرض کردم چه کنم که به شما نزديک شوم؟» فرمودند: «عملت را عمل امام زمان (ع) قرار بده.» من به ذهنم رسيد که يعني در مورد هر کاري ببين اگر امام زمان (ع) اين کار را مي کند تو هم انجام بده. پرسيدم: «چه کنم که در اين امر موفق باشم؟!» فرمود: «الاخلاص في العمل؛ يعني، در کارهاي خود اخلاص داشته باش.»( شیفتگان حضرت مهدی (عج) ، ج 1 ، ص 261)

www.ashoora.ir منبع: 

 

پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:31 :: نويسنده : واحد فرهنگی

مرحوم حاج محمد علي فشندي تهراني (ره) مي گويد که در مسجد جمکران سيدي نوراني را ديدم، با خود گفتم اين سيد در اين هواي گرم تابستاني از راه رسيده و تشنه است ظرف آبي به دست او دادم تا بنوشد و گفتم: آقا! شما از خدا بخواهيد تا فرج امام زمان (ع) نزديک گردد. حضرت فرمودند: «شيعيان ما به اندازه آب خوردني ما را نمي خواهند. اگر بخواهند و دعا کنند فرج ما مي رسد.»

www.ashoora.ir منبع: 

 

در تشرف آقا شيخ حسن سامرايي (ره) در سرداب مقدس، حضرت فرمودند: «به شيعيان و دوستان ما بگوييد که خدا را قسم دهند به حق عمه ام حضرت زينب (ع) که فرج مرا نزديک گرداند.»(شیفتگان حضرت مهدی (عج) ، ج 1 ، ص 251-184)

 

 

 

 

 

www.ashoora.ir منبع: 

 

پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, :: 7:9 :: نويسنده : واحد فرهنگی

امام زمان (ع) در توقيع شريفي خطاب به شيعيان مي فرمايند: «توجه خود را همراه با محبت و دوستي به سوي ما قرار دهيد و در مسير دستورات روشن و قطعي دين حرکت کنيد که همانا من براي شما خيرخواهي مي کنم و خداوند گواه است بر من و شما و اگر نبود علاقه ما به نيکو بودن شما و رحمت و مهربانيمان بر شما، به سخن گفتن با شما نمي پرداختيم.»( بحارالانوار ، ج53، ص179)

 

www.ashoora.ir منبع: 

چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 2:42 :: نويسنده : واحد فرهنگی
چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 2:1 :: نويسنده : واحد فرهنگی
چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 1:26 :: نويسنده : واحد فرهنگی
پيوندها
  • هاور بال
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیئت آل طه-ماهشهر و آدرس aletaha.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 92379
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1